Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 3 lutego 2014

Babeczki w wersji light ;)


Mam coś i dla tych z Was, które są na diecie :)
Babeczki w wersji light.
Równie słodkie jak te z mojego poprzedniego posta, 
jednak są od nich lepsze, bo.... niewątpliwie trwalsze i nie tuczą ! :)

Mogą za to sprawić komuś wiele radości...


 Pierwsza w błękitach :)


Druga w odcieniach różu :)



Obie dostępne na moim bazarku :)

Buziaki !


12 komentarzy:

  1. śliczne:) i faktycznie dietetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO takie babeczki to ja rozumiem:))))
    Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i trwałe w przeciwieństwie do tych wypiekanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robią wrażenie!!!Są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:) Można zgapić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wyglądają :-) ale skusiły mnie muffinki z jabłkami, cynamonem i kruszonką z orzechami u http://itssooeasy.blogspot.com/2014/02/przepis-namuffiny-cynamonowe-z-jabkami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aż by się chciało zjeść :) aczkolwiek obawiam się,że mogłyby się dłuuugo odbijać hihi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, a zastanawiałam się jak uzyskałaś takie cudne kolorki. boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne!!!! I Zdjęcia też bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za wszystkie Wasze ciepłe słowa pod adresem babeczek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...