Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 15 lutego 2014

Wiadomości z frontu :) - Łatka jest mega-dzielna !!!!


Malutka dzielnie zniosła wizytę u weterynarza. 
Dzielniej niż ja nawet.
Bałam się okropnie jak odbierze te nowe osoby 
(na szczęście w poczekalni nie było nikogo, a doktorem okazała się kobieta - a tych mniej się boi),
miejsce i jak zniesie wszystkie zabiegi.

Okazało się, że strach ma wielkie oczy. 
Szwy zdjęte, szczepienia zrobione, następna wizyta w marcu :)

Teraz odpoczywamy i życzymy Wam spokojnej nocki ! 
Dobranoc :)


10 komentarzy:

  1. Strach ma wielkie oczy. Cieszę się, że sunia zniosła wszystkie zabiegi pomyślnie.
    Pozdrawiam cieplutko i drapię czule Łatkę za uszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju co za miłość na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  3. :) serdeczności ślemy - ja i cała moja zwierzaczkowa gromadka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak błogo :) eh pamiętam jak już dwa razy dygałam ze strachu o naszą kotkę, ale też wszystko dobrze się skończyło. Zdjęcia aż miło patrzeć. Pozdrawiam Was ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak to możliwe, że pierwszy raz jestem na tym blogu? Dopiero tu weszłam, zaraz się zabieram za czytanie, zdążyłam przejrzeć tylko kilka postów i już przepadłam:) Nie znam historii Łatki, zaraz poczytam. Te zdjęcia mówią same za siebie, wzruszające...:) Po prostu miłość! Zwierzęta wyczuwają dobrych ludzi. Jestem tu dopiero od kilkunastu minut, ale już widzę, że będę stałym gościem.Pozdrawiam:) Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaki. Widać, że obie bardzo się kochacie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, ależ Ci zazdroszczę tej ślicznej, cieplutkiej mordki przy Twojej buzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodkie zdjęcia!!!Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jesteście wspaniałe!!! Obie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Buzia sama się śmieje jak się ogląda takie "szczęśliwe" zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...