Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 12 lutego 2014

Pozycje łóżkowe - czyli dozwolone od lat 18-stu ! ;)


 Każdy ma swoje preferencje, 
a odkąd pozwoliłam małej raz wejść na sofę
(było mi jej wtedy tak szkoda, 
bo odchorowała całodzienny stres wywołany naszą nieobecnością), 
nieustannie pokazuje nam jak należy się układać, żeby było najwygodniej do niej sięgnąć i pogłaskać ;)

T A D A M ! ;)


A wcześniej tak ładnie i grzecznie siedziała u podnóża sofy...
ehhhh.... rozpuściłam ją - nie nadaję się do wychowywania psów ;)




15 komentarzy:

  1. Magda bardzo zabawny post :) Po kliknięciu na erotycznie brzmiacy tytuł zaczęłam się głośno śmiać jak zobaczyłam środek :) Bosko! Mała jest rewelacyjna - jako psiara pokochałam ją całym sercem i nie dziwię się, że pozwoliłaś jej wskoczyć na sofę :) Pozdrawiam ciepło - pogłaszcz małą ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no..pozycje łóżkowe.....dobre
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te oczy mogą kłamać? - chyba nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha i jak jej nie wygłaskać, cudny pyszczek:) One wiedzą jak robić te oczka... żeby człowiek miał wyrzuty sumienia, że siedziały same w domu...
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sunia i do tego bardzo mądra - przecież nie bedzie siedzieć na twardej podłodze jak może poleżeć na mięciutkiej sofie:)))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre oczęta:) ..no widać masz mięciutkie serduszko, ale to dobrze:) hihi, przypomina mi się taka sama sytuacja z kotami;) miały swoje wyznaczone miejsca w domu, no ale jak tu nie pozwolić jak on bardzo bardzo chce i tak patrzy i czaruje oczami:)))
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kucham ją baaaardzo:D Jak je wszystkie! O kochana, byś widziała jakie moja potrafi przybierać pozy! Szał! Twoja przynajmniej kulturalnie ma obie tylne łapki złączone! Moja preferuje..... rozkład łapek z pokazaniem zawartości podbrzusza! Jeszcze podkłada do głaskania i mruczy! Taka zbereźniara:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe bardzo fajne pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochaj, rozpieszczaj, przytulaj, całuj,...... a psina i tak się wychowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie aż nie wierzę! Siódemka, pozwoliła psu wejść na sofę! :) To tylko pokazuje, jak bardzo Łatkę kochasz i że nie mogła trafić do lepszego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się zgorszyłam tymi pozycjami hihihi. Tak kochaj i rozpieszczaj choćby dla tych ocząt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona - i jej pozycje :)
    Ona - i jej oczęta :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...