Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 9 lutego 2014

Kolory miłości - czyli walentynkowe upominki dla każdej kobietki :)



Dziś nie będę za dużo pisała, 
tylko pokażę Wam jakie odcienie ma dla mnie Miłość :)


Z okazji zbliżającego się Święta Zakochanych powstało kilka bransoletek
w kolorkach do zakochania :)


Podarujmy wyjątkowe prezenty wszystkim kobietom które kochamy 
- nasze mamy, córki, przyjaciółki, ciocie, żony i dziewczyny 
w końcu każda z nich zasługuje na dużą dawkę miłości! :)


Bransoletki mają słodkie zawieszki. 
Można je ze sobą łączyć i dowolnie miksować :)




Wszystkie w promocyjnych, walentynkowych cenach 
- niebawem będą dostępne na moim bazarku :)
Zapraszam !









6 komentarzy:

  1. piękne bardzo energetyczne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki w kolorach miłości. Wymarzony prezent na dzień zakochanych. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności. Uwielbiam taką słodką biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wyglądają świetnie, ale chyba najbardziej podoba mi się czerwona ze złotym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...