Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 18 lutego 2014

W Krainie Szczęśliwości zawitała wiosna :)


Mam już serdecznie dosyć tej niby-zimy.
Chciałam już pozbyć się zimowo-świątecznych akcentów w domu.
Świetnym pretekstem do wprowadzenia zmian okazał się walentynkowy bukiet 
z bardzo wiosennych tulipanów :)

Na komodzie stanęła nasza żabeczka-ksieżniczka, do której wrzucamy co rusz jakiś grosz, 
bo to... skarbonka ! 
(w ten sposób odkładamy pieniądze na drobne przyjemności, wypad za miasto etc.)

 Dokupiłam również kilka hiacyntów (nie mogę doczekać się aż lada dzień zakwitną ! :))

Kolejnym krokiem była wizyta w IKEA, gdzie... wiosna = pastele.
Nie oparłam się urokowi osłonki w pastelowym różu.
W swojej ofercie wiosennej IKEA ma również znane Wam z rożnych blogów 
kaneczki / wazony w nowych kolorach :)


Prawda, że urocze ?

Pozdrawiam przedwiosennie !


9 komentarzy:

  1. Pięknie zaklinasz wiosnę, kaneczki słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że u Ciebie zima już nie ma czego szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś iście wiosennie :) Dużo pasteli pokazało się w ikea,widziałam będąc ostatnio.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zapowiedź wiosny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też powoli odczuwam natchnienie na wiosenne przemiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie cuda w ikei? na pewno ją odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też już wiosna,zimę jak wróci pogonię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie widziałam na stronce ikei te pastelowe cudowności:)pięknie się u ciebie komponują:) Wiosna u ciebie na całego:) i dobrze:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...