Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 22 lutego 2014

Oprócz błękitnego nieba.....


Wspaniałego weekendu chciałam Wam życzyć :)
Choć dziś już sobota, to jakoś tak fajnie mija nam weekend.
Wczoraj spędziliśmy wspaniały wieczór 
w towarzystwie pozytywnie zakręconych osób.


Taka energia pomaga, napędza do dalszych działań
i powstały kolejne bransoletki - już w nieco wakacyjnych i marynistycznych klimatach.


Wkrótce dostępne na moim bazarku.
Gdzie już teraz zapraszam ! :)





2 komentarze:

  1. Uwielbiam błękitny w każdym wydaniu. Bransoletki piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...